خانه
فرهنگ و هنر
سینمای حرفهای
سینمای مستند و تجربی
نماهنگ
موسیقی
رادیو و تلویزیون
ادبیات
انتشارات
کسبوکار
عصر امین کارآفرین
توسعه فناوری خوارزمی (مفاخر)
فناوری اطلاعات رادین
گسترش الکترونیک مبین ایران
مبین وان(اوان)
فناپ
آرنا تک (دانش بنیان)
به پویش (دانش بنیان)
رسانه
نشریات
شتابدهندهی پنج
دانشگاه
دانشگاه تهران
مرکز پژوهشی آرا
نشریات دانشگاهی
کتابهای دانشگاهی
مقالات
همایشها
صنفی
اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق
کمیسیون محتوا نظام صنفی رایانهای
مسئولیت اجتماعی
دانشگاه
به همت انتشارات جهاد دانشگاهی: کتاب مدیریت راهبردی فرهنگی منتشر شد
شرکتها خدمات پس از فروش را مرکز هزینه ندانند
خرداد و پایان یک ترم دانشگاهی دیگر
مقاله سید صابر امامی در دو کنفرانس بین المللی در دو شهر بانکوک و استانبول
برگزاری هفتمین کنفرانس خدمات پس از فروش و پشتیبانی
مقاله سید صابر امامی در نخستین همایش سیستم های حمل و نقل هوشمند جاده ای
به همت انتشارات جهاد دانشگاهی: کتاب مدیریت دانش در فضای کسب و کار منتشر شد
پذیرش مقاله سید صابر امامی در دو کنفرانس بین المللی
تقدیر از سید صابر امامی در نخستین جشنواره ملی کارآفرینان و استعدادهای برتر مهارتی
اصلی ترین نیاز در حوزه خدمات پس از فروش توسعه دانش کاربردی در این حوزه است
از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در کشور رونمایی شد
رونمایی از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در دانشگاه شهید بهشتی
پایان مطالب
Close