هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ششم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،ارائه مقالات دانشگاهی،برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های کاربردی مرتبط را در دستور کار خود قرار داده است.همچنین تقدیر از فعالین دانشگاهی و صنفی این حوزه از جمله برنامه های این کنفرانس ملی میباشد
لازم به ذکر است طی شش دوره گذشته برگزاری این کنفرانس بیش از 90 مقاله و سخنرانی کاربردی در عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده است.ارائه گزارش عملکرد بخش دولتی توسط نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان،ارائه راهبردهای اجرایی رفع مشکلات قانونی و تبیین آن توسط نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی و همچنین هم اندیشی مدیران بخش خصوصی و طرح معضلات و کاستی ها در عرصه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از جمله برنامه های اجرا شده این کنفرانس در دوره های پیشین خود بوده است.
گفتنی است در دوره گذشته این کنفرانس برای اولین بار از نخستین کتاب دانشگاهی در حوزه خدمات پس از فروش که با مشارکت دبیرخانه کنفرانس و انتشارات جهاد دانشگاهی به قلم سید صابر امامی و محمد ذاکری تالیف شده بود رونمایی شد.