تهران-ایرنا-کتاب «مدیریت دانش در فضای کسب و کار» تالیف سید صابر امامی و سروش بگلری توسط انتشارات جهاد دانشگاهی به بازار کتاب عرضه شد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این کتاب در پنج فصل مفاهیم مدیریت دانش، چرخه مدیریت دانش، فرایند آن به همراه نقش آن در سازمان ها و کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته است.
بنابراین گزارش مقدمه این کتاب را دکتر محمدرضا نظری چهره فرهیخته و شناخته شده عرصه مدیریت دانش در کشور به رشته تحریر در آورده است.در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: شناخت مدیریت دانش به عنوان یک روح حاکم بر اعمال سازمانی، برای پیاده سازی آن ضروری است.مولفین این کتاب که خود از محققین و پژوهشگران در زمینه مدیریت دانش هستند، کوشش کردند تا با بررسی نظرات، کتاب ها، مقالات معتبر در این خصوص و برقراری ارتباط معنایی و به روزرسانی آنها بر اساس آخرین پیشرفت ها مجموعه ارزشمندی را در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار دهند.در این کتاب تلاش شده، مدیریت دانش بر اساس نظریات و دیدگاه های دانشمندان در این حیطه، معرفی شده و دانستنی های لازم درباره مبانی، مفاهیم و اصول مدیریت دانش در اختیار علاقه مندان و محققین این رشته قرار گیرد.در تدوین این کتاب از بیش از 40 منبع انگلیسی و فارسی بهره برداری شده است.این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از مدیران دولتی و خصوصی، مدیران صنایع، اندیشمندان، متخصصان ، استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان حوزه کسب و کار ارزشمند توصیف شده است .این کتاب راهنمایی های ارزشمندی برای جریان سازی دانش در فضای کسب و کار ارایه می هد.
کتاب «مدیریت دانش در فضای کار» با قیمت شش هزار تومان در کتابفروشی های کشور در دسترس علاقه مندان است.