نخستین شماره‌ مجله‌ روزگار جوانی منتشر شد

نخستین شماره‌ مجله‌ روزگار جوانی منتشر شد

mag-roozegar -javani-saber emami

نخستین شماره‌ مجله‌ فرهنگی ورزشی روزگار جوانی  به‌همراه مصاحبه‌ای منتشر نشده با مرتضی پاشایی و گفت و گو با هنرمندان درباره او منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما در بخش سینما تلویزیون و موسیقی علاوه بر گفت و گوهایی با فرزاد حسنی،سید جواد هاشمی و علی لهراسبی،برادر مرتضی پاشایی نیز درباره خاطراتش با مرتضی مطالبی را ارائه کرده است. این شماره از مجله‌ روزگار جوانی علاوه بر مرور اخبار چهره‌ها و بازیگرانِ ایرانی و هالیوودی در ماهی که گذشت یادداشتی درباره فیلم مهمان داریم به قلم مصطفی روحی و گفت و گویی با مریلا زارعی درباره فیلم شیار 143 را نیز منتشر کرده است.

در بخش ورزشی زندگینامه مرحوم غلامحسن مظلومی و خاطره انگیز ترین لحظات ورزشی اش در گزارشی آمده است.همچنین در پرونده ای به بررسی ستاره های فوتبال ایران و جوان و آثار زندگی شخصی آنها بر شهرتشان مورد بررسی قرار گرفته است.زندگی خصوصی دیوید بکام و فرهاد مجیدی نیز در این بخش توسط هوتن ذوالفقاری مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش خانواده این شماره از مجله‌ روزگار جوانی به بررسی پرخاشگری در کودکان و راه های مقابله با خشم در نوجوانان پرداخته است.همچنین درباره احساس محبت نیز طی یادداشتی به بررسی ابعاد آن پرداخته است.

در بخش تازه های تکنولوژی هم علیرضا امیدوند دوازده راهکار انروید پنج و نقشه جدید گوگل برای نسل جدید تلفن های همراه ارائه کرده است.گذشتن آمار کاربران اینترنت از مرز سه میلیارد نفر از جمله خبر های این بخش است.

تصویر روی جلد این شماره به یادبود مرتضی پاشایی توسط سارا رضاپور نقاش جوان خوزستانی، نقاشی شده است.

لازم به ذکر است شماره دی ماه مجله روزگار جوانی در 76 صفحه به مدیر مسئولی سید صابر امامی و سردبیری شادی رستمی از امروز در کیوسک های مطبوعاتی توزیع شده است.