امیر رضا دلاوری و دخترش بر روی جلد شماره خرداد “روزگار جوانی”

امیر رضا دلاوری و دخترش بر روی جلد شماره خرداد “روزگار جوانی”

Cover-111

سومین شماره‌ نشریه فرهنگی ورزشی روزگار جوانی  به‌همراه جدید ترین اخبار هنری و ورزشی منتشر شد.

 به گزارش خبرنگار ما  آخرین خبرها از دو مجموعه تلویزیونی در حاشیه و پایتخت 4 ، خبر آلبوم های جدید موسیقی از حمید عسگری و بمرانی و فیلم های سینمایی در حال تولید  از جمله موضوعاتی هستند که در این شماره روزگار جوانی به آنها پرداخت شده است

 بر روی جلد این شماره “روزگار جوانی ” تصویری از امیر رضا دلاوری به همراه دخترش “دیار دلاوری” نقش بسته است.

 در بخش ورزشی زندگینامه کاکا بازیکن محبوب برزیل و خاطره انگیز ترین لحظات ورزشی اش در گزارشی آمده است.همچنین در پرونده ای به بررسی موضوع حضور ستاره بدنسازی دنیا یعنی رونی کلمن در ایران پرداخته شده است.آکادمی فوتبال مهدی مهدوی کیا هم موضوع دیگری است که در این شماره روزگار جوانی در گفت و گویی با وی به آن پرداخته است.

 بخش خانواده این شماره از مجله‌ روزگار جوانی به بررسی موضوع لجبازی در کودکان و پیشگیری از سیگار در نوجوانان پرداخته است.همچنین نکاتی درباره بارداری و استحمام کودکان نوزاد نیز از دیگر موارد منتشر شده در این نشریه است.

 در بخش تازه های تکنولوژی هم علیرضا امیدوند اخباری درباره نسخه جدید ویندوز ده ارائه کرده است.همچنین افزونه های جدید اینترنت برای کوررنگان نیز از جمله خبر های این بخش است.

 لازم به ذکر است شماره خرداد ماه مجله روزگار جوانی در 68 صفحه به مدیر مسئولی سید صابر امامی و سردبیری شادی رستمی از امروز در کیوسک های مطبوعاتی توزیع شده است.