بی شک توسعه خدمات پس از فروش میتواند علاوه بر نقش محوری خود در کسب درامد به ارتباط پایدار با مشتریان و در نهایت توسعه کسب و کار بی انجامد
سید صابر امامی کارشناس خدمات پس از فروش و مولف کتب دانشگاهی در این زمینه در حاشیه هشتمین کنفرانس راهکارهای توسیعه خدمات پس از فروش به خبرنگار ما گفت:متاسفانه در کشور ما بعضا از ابزار خدمات پس از فروش به عنوان بخشی از کمپین های تبلیغاتی بهره برده میشود در حالیکه امروزه اصلی ترین سطح رقابت در میان بزرگترین کمپانی های جهان بر اساس کیفیت خدمات پس از فروش شکل گرفته است.
وی افزود اگر حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت بشناسیم بخش زیادی از موضوع پیش رفته است چرا که در فرایندهای مختلف کسب و کار اعم از بازاریابی تولید و تامین همیشه منافع مصرف کننده مورد توجه قرار میگیرد و نتایج موثری بدست میآید
در هشتمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران که با حضور چهره های مختلف دانشگاهی و صنفی در کنار مسئولین دولتی و فعالان این عرصه برگزار شده بود، با رونمایی از کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته تالیف مشترک سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری با مقدمه علی محمد گودرزی همراه بود.
لازم به ذکر است این کتاب با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۷۵۰۰ تومان توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ و توزیع شده است.