نشست نقد و بررسی مستند سرگردون در خانه فرهنگ نور

نشست نقد و بررسی مستند سرگردون در خانه فرهنگ نور

saber sargardon

فیلم مستند «سرگردون» به کارگردانی محمد طادی  و تهیه کنندگی سید صابر امامی در بیست و ششمین برنامه «یک عصر، یک مستند » مجتمع فرهنگی هنری نور اکران و سپس نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، کارگاه «یک عصر، یک مستند» که با اکران و بررسی فیلم های برتر مستند ایران از سوی مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود، چهارشنبه 24 اردیبهشت ساعت 17، فیلم مستند «سرگردون» ساخته محمد طادی را نقد و بررسی می کند.

  در این برنامه از سلسله نشست های نقد و بررسی « یک عصر ، یک مستند»، سید احمد دانش منتقد سینما  و سید صابر امامی اتهیه کننده مستند حضور دارند.

  خاطرنشان می شود، در مستند اجتماعی سرگردون که به پدیده ماهواره و آسیب شناسی مسائل و مشکلات مربوط به آن می پردازد، بازیگران مطرحی همچون رامبد جوان، مصطفی زمانی، اشکان خطیبی، کوروش تهامی، پریوش نظریه، لعیا زنگنه، فرشته طائرپور و… حضور دارند.

 علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا… کاشانی، بعد از پل ستاری، جنب شهر كتاب مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن 44088707 تماس حاصل کنند.