شهرام شکوهی و دخترش بر روی جلد شماره مرداد”روزگار جوانی”

شهرام شکوهی و دخترش بر روی جلد شماره مرداد”روزگار جوانی”

saber emami roozegar javani 04

چهارمین شماره‌ نشریه فرهنگی ورزشی روزگار جوانی  به‌همراه جدید ترین اخبار هنری و ورزشی منتشر شد.

 به گزارش خبرنگار ما  آخرین خبرها از دو مجموعه های تلویزیونی ،خبر برنامه های جدید موسیقی از سهیل نفیسی و سهراب پاکزاد و فیلم های سینمایی در حال تولید  از جمله موضوعاتی هستند که در این شماره روزگار جوانی به آنها پرداخت شده است

 بر روی جلد این شماره “روزگار جوانی ” تصویری از شهرام شکوهی به همراه دخترش “ملودی شکوهی” نقش بسته است.همچنین گفت وگویی درباره زندگی خصوصی شهرام شکوهی نیز در این شماره آمده است.

 در بخش ورزشی زندگینامه پیکه بازیکن محبوب اسپانیا و خاطره انگیز ترین لحظات ورزشی اش در گزارشی آمده است.گفت و گویی متفاوت با جواد نکونام  نیز در این شماره روزگار جوانی منتشر شده است.

 بخش خانواده این شماره از مجله‌ روزگار جوانی به بررسی موضوع ترس کودکان از واکسن و خود زشت پنداری در نوجوانان پرداخته است.همچنین نکاتی درباره بپیش فعالی کودکان نیز از دیگر موارد منتشر شده در این نشریه است.

 در بخش تازه های تکنولوژی هم علیرضا امیدوند اخباری درباره نسرنوشت طراح و سازنده ایکس باکس ارائه کرده است.همچنین عواقب اعتیاد کودکان به صفحه نمایشها نیز در این بخش بررسی شده است.

 لازم به ذکر است شماره مرداد ماه مجله روزگار جوانی در 68 صفحه به مدیر مسئولی سید صابر امامی و سردبیری شادی رستمی از امروز در کیوسک های مطبوعاتی توزیع شده است.