برزو ارجمند و خانواده اش میهمان این شماره نشریه روزگار جوانی

برزو ارجمند و خانواده اش میهمان این شماره نشریه روزگار جوانی

saber emami cover roozegar javani 6

به گزارش خبرنگار ما  آخرین خبرها از مجموعه های تلویزیونی در حال تولید ،اخبار برنامه های جدید موسیقی از مانی رهنما و همکاری های مجدد شجریان و پورناظری و فیلم های سینمایی در حال تولید  از جمله موضوعاتی هستند که در این شماره روزگار جوانی به آنها پرداخت شده است

 بر روی جلد این شماره “روزگار جوانی ” تصویری از برزو ارجمند به همراه همسر و پسرش نقش بسته است.همچنین گفت وگویی درباره زندگی خصوصی وی  نیز در این شماره آمده است.

 در بخش ورزشی زندگینامه فرناندو تورس و خاطره انگیز ترین لحظات ورزشی اش در گزارشی آمده است.اخبار ورزش بانوان نیز در بخش چهره ها و خبرهای ورزشی روزگار جوانی منتشر شده است.

 بخش خانواده این شماره از مجله‌ روزگار جوانی به بررسی موضوع اسباب بازیهای مناسب هفت ساله ها،نکاتی درباره به راه افتادن کودکان و مسائلی از این دست ارائه شده است.

 در بخش تازه های تکنولوژی علیرضا امیدوند درباره زندگی زاکربرگ نخبه کامپیوتری دنیا و دلایل موفقیت آن ارائه کرده است.همچنین گلناز سیفی به معرفی گجت های پوشیدنی در گزارش بعدی بخش تکنولوژی و جوانی نشریه،پرداخته است.

 لازم به ذکر است شماره آذر ماه مجله روزگار جوانی در 68 صفحه به مدیر مسئولی سید صابر امامی و سردبیری شادی رستمی از امروز در کیوسک های مطبوعاتی توزیع شده است.