ورود باشگاه پیکان به حوزه دیجیتال با همکاری مبین وان

ورود باشگاه پیکان به حوزه دیجیتال با همکاری مبین وان

با حضور مدیران مبین وان و رایمون مدیا در محل باشگاه فرهنگى ورزشى پیکان تفاهم نامه همکاری سه جانبه اى امضا شد.

این تفاهم نامه در خصوص تولید و توزیع محتوا و راه اندازى سرویس های ارزش افزوده تلفن همراه و ثابت برای باشگاه پیکان منعقد شد.

محمود شیعى، مدیرعامل باشگاه پیکان در این نشست گفت: با وجود فعالیت هاى گسترده در باشگاه پیکان تا امروز از حوزه دیجیتال به شکل مناسب بهره بردارى نکرده ایم و امیدواریم با استفاده درست از پتانسیل دو مجموعه مبین وان و رایمون مدیا به زودى اقدامات جدى و مثبتى رخ دهد.

وى افزود: موسسه فرهنگى ورزشى ایران خودرو اقدامات ویژه اى در حوزه دیجیتال در دستور کار دارد اما در فاز نخست با رویکرد ورزشى وارد حوزه دیجیتال مى شویم.

شیعى با بیان اینکه شرکت مبین وان به عنوان یک اگریگیتور نقش به سزایى در توسعه فعالیت هاى باشگاه پیکان در زمینه دیجیتال مى تواند ایفا کند، تصریح کرد: باشگاه پیکان با چشم انداز استقلال اقتصادى در آینده و توسعه فعالیت هاى اقتصادى وارد این کارزار شده است.

سید صابر امامى مدیرعامل مبین وان ضمن توضیح فعالیت هاى این شرکت، گفت: از سال ٨٩ تا امروز مبین وان تجربیات گسترده اى کسب کرده و اکنون با یک تیم جوان و حرفه اى و اندوخته هاى تجربیات گذشته توان لازم را براى همکارى با مجموعه هاى بزرگ صنعتى و ورزشى دارد.

وى تصمیم باشگاه پیکان برای بهره گیری از فرصت سرویس هاى ارزش افزوده را ستود و افزود: بر اساس این تفاهمنامه در باشگاه پیکان فرصت هایى ایجاد مى شود که فاصله مردم به ورزش و ورزشکاران مورد علاقه شان نزدیک تر مى شود و دقیقا از همین فرصت مى توان براى ایجاد یک اقتصاد ورزشى دائمى بهره گرفت.

امامى تصریح کرد: مجموعه فرهنگى ورزشى ایرانخودرو مى تواند درگاه ارتباط با مردم باشد و اگر به سمتى حرکت کنیم که خانواده ها وارد این سرویس ارائه شده شوند مى توانیم با بهره گیرى از ظرفیت هاى همدیگر اقدامات بزرگى را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل مبین وان تاکید کرد: اگر با استفاده از همه توانمندى هاى خود بتوانیم ظرفیت شکل گرفته را به ظرفیتى اقتصادى تبدیل کنیم، موفقیت هاى آتى دوچندان مى شود.

سید مهدی جوادی رئیس هیات مدیره رایمون مدیا نیز با اشاره به بازدید هیات مدیره و مربیان باشگاه پیکان از مرکز CGI رایمون گفت: امروز با تلاش متخصصان داخلی ظرفیت های فناورانه قابل اتکایی برای بهره مندی تیم های ورزشی وجود دارد که خدمات مرکز CGI ایران از آن جمله است، استفاده از فرصت بزرگترین استودیو کپچر خاورمیانه در رایمون برای آنالیز حرکتی تیم و ورزشکاران و همچنین بهره مندی از توان تصویرسازان رایانه ای می تواند سهم بسزایی در توسعه و آموزش ورزش کشور داشته باشد.

جوادی گفت: سابقه و قدمت باشگاه پیکان به همراه بهره مندی این باشگاه از مربیان صاحب دانش می تواند اعتبار و پشتوانه خوبی برای راه اندازی یک سامانه آموزشی بر بستر دیجیتال باشد که آحاد مردم از آن بهره مند شوند.