شماره جدید نشریه روزگار جوانی منتشر شد

شماره جدید نشریه روزگار جوانی منتشر شد

به گزارش خبرنگار ما  آخرین خبرها از مجموعه های تلویزیونی در حال تولید ،اخبار برنامه های جدید موسیقی از کاوه آفاق  و فیلم های سینمایی در حال تولید  از جمله موضوعاتی هستند که در این شماره روزگار جوانی به آنها پرداخت شده است

 بر روی جلد این شماره “روزگار جوانی ” تصویری از مهراوه شریفی نیا به بهانه حضور متفاوتش در سریال کیمیا نقش بسته است.همچنین گفت وگویی درباره سریال کیمیا و زندگی شخصی وی  نیز در این شماره آمده است.

 در بخش ورزشی زندگینامه وین رونی و خاطره انگیز ترین لحظات ورزشی اش در گزارشی آمده است.اخبار ورزش بانوان نیز در بخش چهره ها و خبرهای ورزشی روزگار جوانی منتشر شده است.

 بخش خانواده این شماره از مجله‌ روزگار جوانی به بررسی دردهای دوران بارداری،نکاتی درباره تقویت حواس نوزادان و کنجکاوی جنسی در نوجوانان ارائه شده است.

 در بخش تازه های تکنولوژی علیرضا امیدوند گزارشی درباره تلاش زاکربرگ خالق فیس بوک برای هوشمند سازی منزلش  ارائه کرده است.همچنین گزارشی خواندنی درباره تاریخچه دستگاه فتوکپی هم منتشر شده است.

 لازم به ذکر است شماره بهمن ماه مجله روزگار جوانی در ۶۸ صفحه به مدیر مسئولی سید صابر امامی و سردبیری شادی رستمی از شنبه در کیوسک های مطبوعاتی توزیع خواهد شد.