شتابدهنده‌ای با رسالت حمایت رسانه‌ای از کسب‌وکارهای نوپا ایجاد شد

شتابدهنده‌ای با رسالت حمایت رسانه‌ای از کسب‌وکارهای نوپا ایجاد شد

“شتابدهنده ۵” با هدف حمایت رسانه ای از کسب وکارهای نوپا و با همکاری ۵۰ مربی خبره در حوزه رسانه، برندینگ و کسب وکار آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور، فرصتهای کسب‌وکاری جدیدی پیش‌روی کارآفرینان و فعالان کسب‌وکار گشوده و  استارتاپها نیز پرچمدار کسب‌وکارهای جدید در کشور هستند.

در این باره باید گفت که ایده ناب، کار تیمی و پشتکار زیاد از جمله عوامل دیگری به شمار می‌روند که در موفقیت یک استارتاپ نقش دارند.

شتابدهنده ۵ گروهی از فعالان کسب‌وکار رسانه را برحسب تجربیات گرد هم آورده است تا با راه‌اندازی یک “شتابدهنده” برنامه‌ریزی شده و حمایت رسانه‌ای از آنها، فرصتهایی را برای موفقیت هر چه بیشتر کسب‌وکارهای نوپا مهیا سازند.

این شتابدهنده می‌کوشد تا با بهره‌برداری صحیح از ابزارهای گوناگون رسانه‌ای و تبلیغاتی و به پشتوانه همراهی مربیان خود که همگی از فعالان مطرح حوزه کسب‌وکار و رسانه هستند، راهکارهایی برای تأثیرگزاری بیشتر این کسب‌وکارهای نوپا به وجود آورد.

کسب‌وکارهای نوپایی که به مرحله محصول اولیه رسیده‌اند، برای شرکت در فرآیند داوری شتابدهنده ۵ باید از طریق سایت این شتابدهنده به آدرس fiveup.ir اطلاعات خود را وارد کرده و پس از تأیید اولیه، در جلسه دفاع آن، که با حضور تیم داوری شتابدهنده برگزار می‌شود، شرکت کنند.