سید صابر امامی در گفتگو با مهر:فیلمنامه “ساعت صفر” پیچیده است

سید صابر امامی در گفتگو با مهر:فیلمنامه “ساعت صفر” پیچیده است

سیدصابر امامی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ساعت صفر» به کارگردانی حسین حسینی رکاوندی عنوان کرد در این اثر از یک فیلمنامه چند لایه و پیچیده استفاده شده است.

سیدصابر امامی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ساعت صفر» به کارگردانی حسین حسینی رکاوندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اینکه تمامی اعضای این گروه در روند تولید این فیلم همدل و همراه بودند، بیان کرد: طی جلسات گوناگون با کارگردان و نویسنده این اثر، تصمیم بر تولید آن گرفته شد؛ اثری که از یک فیلمنامه چند لایه و پیچیده بهره برده و به نوعی درگیری ذهنی بالایی را برای مخاطب خود به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: شاید به نوعی بتوان گفت نویسنده برای نگارش فیلمنامه در این ژانر از المان‌ها و موقعیت‌های رئال و واقعی برای به وجود آوردن فضای ترس و دلهره استفاده کرده است. او در این فیلم داستان زنی به نام نازنین را روایت می‌کند که همسرش آرش رییس جنگلبانی منطقه‌ای از شمال کشور بوده و چند سال گذشته در حادثه‌ای جان خود را از دست داده است. نازنین همراه با یکی از دوستان و خانواده‌اش به سفری به جنگل‌های شمال کشور می‌روند و در این بین سرنخ‌هایی از قتل همسرش به‌دست می آورند.

امامی عنوان کرد: نزدیک به ۳ ماه مراحل پیش تولید، تولید و تدوین این فیلم زمان برده است و دلیل این موضوع نیز استفاده از افراد با تجربه بالا و در عین‌حال مشتاق برای فعالیت بود.

وی در پایان بیان کرد: باتوجه به آنکه فیلم در ژانر دلهره آور تولید شده، تاکید بر این بوده است که از چهره شاخص به دلیل حرکت نکردن ذهن مخاطب به جهت های خاص، استفاده نکنیم. به معنای دیگر می توان گفت تمام تلاش ما بر این بوده است تا مخاطب بدون هیچگونه پیش زمینه ذهنی بازیگر را بپذیرد.

فیلم «ساعت صفر» در ژانر درام جنایی دلهره آور به نویسندگی و کارگردانی حسین حسینی رکاوندی و تهیه‌کنندگی سیدصابر امامی در بهمن و اسفند سال ۱۳۹۸ تولید شده است.