انتصاب سید صابر امامی به عنوان “مدیر حوزه ریاست” شرکت فناپ

انتصاب سید صابر امامی به عنوان “مدیر حوزه ریاست” شرکت فناپ

saber emami fanap

طی حکمی از سوی شهاب جوانمردی؛ مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)، سید صابر امامی به عنوان “مدیر حوزه ریاست” این شرکت منصوب شد.

در این حکم، جوانمردی با اشاره به حسن سوابق و مراتب تعهد، تخصص و تجارب وی، او را در این سمت‌ منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:
“امید آنکه در سایه تاییدات خداوند متعال با برخورداری از روحیه‌ای پرنشاط، استوار و خستگی‌ناپذیر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قابل توسعه در گروه شرکت‌های فناپ و همکاران توانمند شرکت، صداقت و شاسته‌سالاری را سرلوحه ارزش‌های خود قرار داده و در راستای تحقق اهداف شرکت فناپ و از جمله ایجاد شرکت مادرتخصصی یکتا در حوزه فناوری اطلاعات  ارتباطات گام بردارید.”

در بخش معرفی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) در وب سایت گروه مالی پاسارگاد آمده است: هلدینگ فناپ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ICT خصوصی ایران با تکیه بر توانایی های سرمایه های انسانی و دانش بنیانی خود، در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطاتی چون ارائه راه حل های جامع مالی، بانکی و بیمه ای، خدمات ارزش افزوده، مراکز داده، امنیت و تجهیز ساختمان ها در قالب خدمات هوشمندی در سه حوزه شهر هوشمند، شهروند هوشمند و سازمان هوشمند فعالیت می کند.
این هلدینگ متشکل از  14شرکت زیرمجموعه، 7 واحد کسب و کاری است و بالغ بر 1450 پرسنل دارد.

هلدینگ فناپ در افق زمانی ده ساله، شرکتی با ویژگی برترین شرکت کشور و یکی از 10 بنگاه برتر منطقه در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

ماموریت هلدینگ فناپ در افق پنج ساله:

تمرکز بر سه ماموریت کلیدی هلدینگ پویا شامل پیمانکاری عمومی، راه اندازی ، توسعه کسب و کار و بنگاه داری

فعالیت در حوزه های سه گانه پردازش تراکنشها، هوشمندسازی محیط زندگی با فناوریهای میان رشته‌ای و کسب و کارهای فناورانه مبتنی بر خدمات مالی و سرمایه‌گذاری.

زمینه سازی بهبود کیفیت زندگی از طریق نوآوری ها و فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و ارائه راهکارهای جامع قابل استفاده در عرصه هوشمندی شهر، سازمان، شهروند و همچنین پشتیبانی بازرگانی از این راهکارها.

تلاش در جهت بین المللی شدن، تجاری سازی و صادرات خدمات و محصولات از طریق یافتن شرکای استراتژیک منطقه ای و بین المللی، ایجاد نمایندگی و توسعه همکاری‌های پایدار به منظور گسترش بازارهای داخلی و منطقه‌ای

تکمیل زنجیره ارزش در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از فکرافزار، نرم افزار، سخت افزار، شبکه در بازارهای هدف گذاری شده در زمینه های اقتصادی، صنعتی، تجاری و خدماتی

تحقق حداکثر رضایت و خشنودی مشتریان، با تکیه بر سرمایه های انسانی کارآمد و خلاق، و خلق راهکارهای بهینه در مدیریت و اجرای پروژه های بزرگ و ارائه محصولات و خدماتی که فراتر از انتظارات آنها است.

زمینه سازی تحقق چشم انداز در عرصه های مدیریت، کارکنان، جذب نخبگان و مسئولیتهای اجتماعی هلدینگ