«از سراسر بگذشته» با حضور حسام الدین سراج رونمایی می‌شود

«از سراسر بگذشته» با حضور حسام الدین سراج رونمایی می‌شود

آلبوم موسیقی «از سراسر بگذشته» کاری از گروه همنوایان روناک و موسسه طنین موسیقی ایرانیان طی مراسمی در فرهنگسرای اندیشه با حضور مسئولان، هنرمندان، خبرنگاران و علاقمندان به حوزه موسیقی رونمایی می‌شود.

به گزارش تیترهنر به نقل ازروابط عمومی فراهنگسرای اندیشه، آلبوم موسیقی «از سراسر بگذشته» با آهنگسازی احسان عبایی و خوانندگی سید محسن حسینی و به تهیه کنندگی سید صابر امامی بعد از اخذ مجوزهای رسمی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قرار است دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۶ با حضور عوامل و دست اندرکاران گروه موسیقی همنوایان روناک رونمایی شود.

همچنین در مراسم رونمایی از آلبوم، علاوه بر اجرای زنده توسط عوامل گروه، موسیقی تصویر قطعه از سراسر بگذشته این آلبوم به کارگردانی مجتبی حسن زاده نیز پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است موسیقی تصویر قطعه از سراسر بگذشته با ماهیت تکریم خانواده و احترام به پدر و مادر تاکنون در شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش شده است.

خاطرنشان می‌شود، گروه همنوایان روناک اجرای کنسرت این آلبوم را برای سال آینده در تالار رودکی و برج آزادی در اردیبهشت‌ماه در تهران و همچنین اجرا در شهرهای مختلف کشور برنامه ریزی کرده اند که جزئیات بیشتر در مراسم رونمایی اعلام خواهد شد.

گفتنی است، آلبوم «از سراسر بگذشته» در سومین جشنواره موسیقی بسطامی موفق به کسب رتبه اول بخش آلبوم شد