گفت و گوی مدیرعامل مبین وان با خبرگزاری ایلنا

گفت و گوی مدیرعامل مبین وان با خبرگزاری ایلنا

سید صابر امامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه طی سه سال گذشته اپلیکیشن ها بیش از پیش در زندگی مردم جاری شده است،‌ گفت: با توجه به رشد و محبوبیت روز افزون گوشی‌های هوشمند میان کاربران سرویس‌های ارزش افزوده و نیز توسعه‌ی زیر ساخت‌های اینترنتی و بهره‌برداری از شبکه‌های ۳G و ۴G همراه اول؛ شرکت مبین وان تلاش کرده تا خدمات و محصولات جدید و نوآورانه‌ای در این حوزه ارایه دهد.

وی با بیان اینکه شرکت مبین وان، بیشتر فعالیت خود را در حوزه خدمات ارزش افزوده و سرویس‌های خدمات دیجیتال در بستر اپراتورهای همراه اول شروع کرده است، ‌افزود: این شرکت توانسته همگام با فناوری روز دنیا، به عنوان بزرگ‌ترین و نخستین ارائه کننده خدمات ارزش افزوده مخابراتی در ایران محصولات متنوع خود را به مشترکان معرفی کند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مبین وان گفت: هم اکنون بیش از ۶ میلیون کاربر بر بستر پلت فرم‌های مبین وان فعال هستند و از سرویس های توسعه یافته این شرکت شامل سرویس های محتوایی، فیلم و … استفاده می کنند.

امامی عنوان کرد: هم اکنون ۷۰ شرکت همکار در اکوسیستم مبین وان در حال فعالیت هستند و بیش از صدها اپلیکیشن  در زیر ساختی که این شرکت فراهم کرده در حال اجرا است.

وی با اشاره به تاسیس مبین لند به عنوان نیروی محرکه‌ای برای استارت‌آپ‌ها،‌ اظهار کرد: با تاسیس مبین لند می توان درکسب و کارهایی که همه آنها عموما شرکت نیستند، مشارکت مستقیم داشت و در همه زمینه‌ها به آنها کمک کرد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مبین وان پیش بینی کرد تا پایان سال جاری ۱۶ تیم استارت آپی از طریق مبین وان وارد بازار شوند.

وی با بیان اینکه شرکت مبین وان اولین شرکت ایرانی بوده که اپلیکیشن  های آن در داخل هواپیما قابلیت اجرا دارد، گفت: با راه اندازی سرویس «ایر مدیا» این امکان برا مسافران فراهم شده که با اتصال به وای فای بتوانند فیلم، ویدیو و کلیپ تماشا و یا موسیقی گوش دهند، در حال حاضر این امکان در برخی پروازهای کیش ایر، آتا و زاگرس فعال است.

امامی با بیان اینکه شهر هوشمند با شهروند هوشمند ساخته می‌شود،‌ عنوان کرد: با شهر هوشمند امکاناتی در اختیار شهروندان قرار می گیرد که پیش از این به صورت یک رویا بوده است. در واقع هر قدر این نرم افزارها بتوانند در زندگی مردم ورود پیدا کنند و آنرا راحت‌تر کنند، نشان دهنده زندگی هوشمند است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مبین وان استفاده از شبکه های هوشمند سازی مانند اینترنت اشیاء را نیز در آینده امکان پذیر دانست و آن را  جزو اهداف این شرکت عنوان کرد.