نهمین کنفرانس ملی خدمات پس از فروش برگزار شد

نهمین کنفرانس ملی خدمات پس از فروش برگزار شد

نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی دبیر همایش سید محمد علی امامی و حضور نمایندگان شرکت های مختلف افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این کنفرانس هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.

در این همایش  محورهایی از جمله نقش پشتیبانی در اجرای پروژه های بزرگ ، جایگاه پشتیبانی در زنجیره‌های تامین ، جایگاه مشتری مداری در توسعه خدمات پس از فروش، راهکارهای خدمات پس از فروش در ایران، جایگاه قطعه سازان در موفقیت برنامه های خدمات پس از فروش شرکت ها و بررسی موانع حوزه خدمات پس از فروش ایران در بازارهای جهانی  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این کنفرانس علاوه بر حضور چهره های فعال عرصه خدمات پس از فروش، محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری، محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی و امیدی معاون مهندسی کیفیت ایساکو حضور داشتند.

سید محمد علی امامی دبیر نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: خوشحالیم که این کنفرانس را با شما به نهمین دوره خود رساندیم و به خود می بالیم که اکنون این کنفرانس به مهمترین اتفاق در حوزه خدمات پس از فروش تبدیل شده است  .

وی ادامه داد: در هشت دوره گذشته از زاویه دید خود حقایق خدمات پس از فروش را بیان کرده ایم و از طرف شرکتها و نهادها با واقعیت های خدمات پس از فروش آشنا شده ایم.

مهندس امامی تصریح کرد: در هر ۸ دوره گذشته از چهره های موفق خدمات پس از فروش  تقدیر شد. اکنون خوشبختانه تنه عمر این کنفرانس تنومندتر شده است و از دوره بعد این کنفرانس در دهمین دوره خودش وارد فاز جدیدتری خواهد شد.

در ادامه این کنفرانس امیدی معاون مهندسی کیفیت ایساکو به عنوان اولین سخنران در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با اشاره به تحقیقات گسترده صورت گرفته شده در زمینه خودرو در داخل و خارج از کشور، به نقش مشتری مداری در ارائه خدمات پس از فروش پرداخت و اپلیکیشن های تلفن همراه را به عنوان یک ابزار جدید در ارائه بهتر خدمات پس از فروش، بسیار موثر دانست. وی در انتها از دوشیفت شدن خدمات پس از فروش در ایران خودرو از ابتدای امسال به عنوان یک خدمات جدید خبر داد.

محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری با سخنرانی در این کنفرانس گفت: ازآنجایی که می بایست تعمیرکار ما مستقیم با مردم سروکار داشته باشد. بنابراین آموزش ها و تحقیقاتی را برای برخورد مناسب با مشتری انجام داده ایم. لذا آموزش رفتاری مورد توجه قرار گرفت و حتی بر روی کلمات مورد استفاده تعمیرکارانمان نیزکار لازم را انجام داده ایم.

وی ادامه داد:  تخصص گرایی را در بطن کارمان قرار دادیم . بطوریکه سیاست ما بر این بوده  که اگر تعمیرکار ما برای تعمیر کالایی وارد منزل مشتری شد و متوجه شد که نمی تواند آن کالا را تعمیر کند و یا مدل آن در تخصصش نمی باشد به مرکز تماس بگیرد و از متخصص آن مدل از کالا مشاوره لازم را گرفته تا بتواند کالا را تعمیر کند.

محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی ضمن سخنرانی در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: باید ورود تکنولوژی های جدید را در بازار و تجارت باور کنیم و از رفتارهای تقابل جویانه با تکنولوژی بپرهیزیم. روش صحیح ماندن در بازار به روز شدن است.

در این کنفرانس از چهره های فعال در حوزه خدمات پس از فروش در هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تقدیر شد.

بابک زرودی، محسن کاشانی ، ناصر احمدی، سحر دلیاری، علیرضا مجیدی نیا، الهام رحیمی، آرش الیاسی و احسان خاقانی لوح های تقدیر و محمد طحان پور، مهدی باقری، داریوش داوری و مجتبی کاتب به نمایندگی از شرکت های خود تندیس این کنفرانس را دریافت کردند.