زندگی خانوادگی هاشم بیک زاده زیر ذره بین شماره مهر ماه روزگار جوانی

زندگی خانوادگی هاشم بیک زاده زیر ذره بین شماره مهر ماه روزگار جوانی

roozegar 5 - saber emami

در جدیدترین شماره نشریه روزگار جوانی هاشم بیک زاده فوتبالیست محبوب کشورمان از نقش تشکیل خانواده در موفقیت ورزشکاران میگوید

به گزارش خبرنگار ما  آخرین خبرها از مجموعه های تلویزیونی در حال تولید ،اخبار برنامه های جدید موسیقی از علی تفرشی و گروه دارکوب و فیلم های سینمایی در حال تولید  از جمله موضوعاتی هستند که در این شماره روزگار جوانی به آنها پرداخت شده است

 بر روی جلد این شماره “روزگار جوانی ” تصویری از هاشم بیک زاده به همراه دخترانش “تیام و تیارا بیک زاده” نقش بسته است.همچنین گفت وگویی درباره زندگی خصوصی وی و تاثیر خانواده بر موفقیتهایش نیز در این شماره آمده است.

 در بخش ورزشی زندگینامه لوییس سوارز مهاجم اروگوئه و خاطره انگیز ترین لحظات ورزشی اش در گزارشی آمده است.اخبار ورزش بانوان نیز در بخش چهره ها و خبرهای ورزشی روزگار جوانی منتشر شده است.

 بخش خانواده این شماره از مجله‌ روزگار جوانی به بررسی موضوع کودکان خجالتی و عضق های ناپایدار در نوجوانان پرداخته است.همچنین نکاتی درباره بیماریهای جسمی شایع کودکان و نوجوانان  نیز به قلم دکتر سیمین وحیدی از دیگر موارد منتشر شده در این نشریه است.

 در بخش تازه های تکنولوژی هم علیرضا امیدوند اخباری درباره سرنوشت گوگل پلاس و دلایل عدم موفقیت آن ارائه کرده است.همچنین عواقب محتوای جنسی در بازیهای رایانه ای نیز در گزارش بعدی بخش تکنولوژی و جوانی آمده است.

 لازم به ذکر است شماره مهر ماه مجله روزگار جوانی در 68 صفحه به مدیر مسئولی سید صابر امامی و سردبیری شادی رستمی از امروز در کیوسک های مطبوعاتی توزیع شده است.