برگزاری کنفرانس و رونمایی از کتاب مدیریت خدمات پس از فروش دستاوردهای مهمی است

برگزاری کنفرانس و رونمایی از کتاب مدیریت خدمات پس از فروش دستاوردهای مهمی است

رادیو گفت و گو: برنامه “گفت‌وگوی اقتصادی” با موضوع جعل گارانتی در بازار لوازم خانگی و با حضوردکتر حبیب الله انصاری دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، قاسم نوده فراهانی مشاور اتاق اصناف ایران، لیلا لطفی پژوهشگر و محقق اقتصادی و مرتضی میری نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی روانه آنتن شد.

لیلا لطفی در ابتدا با اشاره به کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران که تا سال گذشته هفت کنفرانس برگزار شده است، اظهار داشت: طی دوره های گذشته بیش از ۹۰ مقاله و سخنرانی کاربردی در عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده است.

وی ادامه داد: ارائه گزارش عملکرد بخش دولتی توسط نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ارائه راهبردهای اجرایی رفع مشکلات قانونی و تبیین آن توسط نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع مجلس و
هم اندیشی مدیران بخش خصوصی و طرح معضلات و کاستی ها در عرصه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از جمله برنامه های اجرا شده این کنفرانس در دوره های مختلف است.

این پژوهشگر اقتصادی خاطرنشان کرد: در دوره قبل کنفرانس برای اولین بار از نخستین کتاب دانشگاهی در حوزه خدمات پس از فروش که با مشارکت دبیر کنفرانس و انتشارات جهاد دانشگاهی به قلم سید صابر امامی و محمد ذاکری تعریف شده بود، رونمایی شده است.

وی افزود باید گفت خوشبختانه در حوزه خدمات پس از فروش کنفرانسهایی نیز برگزار میگردد.