رونمایی از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در دانشگاه شهید بهشتی

رونمایی از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در دانشگاه شهید بهشتی

card3

ششمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران در حالی 12 خرداد سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار میشود که رونمایی از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش و تقدیر از چهره های برتر در عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی از جمله برنامه های این کنفرانس است.
به گزارش پایگاه خبری آبا ،برگزاری نشست تخصصی چالشهای پیش روی خدمات پس از فروش در کشور با حضور نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اتحادیه های تعمیر کاران خودرو،اتحادیه لوازم خانگی،اتحادیه تعمیر کاران ابزار و فعالین بخش خصوصی از جمله برنامه های این کنفرانس است.
بنا بر این گزارش رونمایی از نخستین کتاب دانشگاهی مرتبط با موضوع با عنوان مدیریت خدمات پس از فروش تالیف سید صابر امامی و محمد ذاکری که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.
همچنین ارائه شش مقاله با موضوعات خدمات پس ازفروش دانش محور رهیافتی در تحقق اقتصاد مقاومتی،راهکارهای حقوقی تسعه خدمات پس از فروش، خلاقیت و مدیریت استراتژیک،لازمه بقاشرکت ها در خدمات پس از فروش، مدیریت استراتژيک خدمات،سرمایه گزاری برای ایجاد مشتری وفادار،خدمات پس از فروش در شرکتهای چند ملیتی،راهکارهایی موثر در CRM وخدمات به مشتری در برنامه های این کنفرانس قرار گرفته است.
لازم به ذکر است این کنفرانس یک روزه دوشنبه 12 خرداد سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.