تقدیر رئیس سازمان هلال احمر و مدیر شبکه یک سیما از عوامل برنامه “نشان مهربانی”

تقدیر رئیس سازمان هلال احمر و مدیر شبکه یک سیما از عوامل برنامه “نشان مهربانی”

 

 

طی مراسمی با حضور سید امیر حسین ضیائی رئیس سازمان هلال احمر و فضل الله شریعت پناهی مدیر شبکه یک سیما از عوامل برنامه “نشان مهربانی” تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی در نشست تقدیر از مدیران و دست‌اندرکاران برنامه‌های نوروزی هلال‌احمر در رسانه ملی، اظهار کرد: برنامه‌های مشارکتی نهادها و سازمان‌های دولتی با صدا و سیما معمولا مخاطبان خود را از دست می‌دهد؛ چرا که مردم فکر می‌کنند در این برنامه‌ها سازمان‌ها و نهادها خود را معرفی می‌کنند و بر محور تبلیغ سازمان‌ها استوار است.

وی با اشاره به تولید برنامه «نشان مهربانی» با رویکرد مخاطب محوری، گفت: «نشان مهربانی» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما و برنامه‌ای بود که با نگاهی دیگر، معرفی هلال‌احمر را در دستور کار قرار داد و توانست با رویکردی جدید، پیام‌هایی که جمعیت هلال‌احمر قصد انتقال آن را به هموطنان داشت، به آنها منتقل کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر درباره وجود ظرفیت‌های گوناگون برای مشارکت و همکاری بیشتر میان هلال‌احمر و سازمان صدا و سیما، تاکید کرد: زمینه‌های همکاری هلال‌احمر با سازمان صدا و سیما بی‌نهایت است و می‌توان از ظرفیت‌های مختلف موجود برای تحقق اهداف بزرگ استفاده کرد.به گفته وی، حضور جمعیت هلال‌احمر در برنامه‌های نوروزی صدا و سیما در سال جای قابل توجه و چشمگیر بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تولید برنامه فاخر نشان مهربانی که نوروز امسال از شبکه یک سیما پخش شد، عنوان کرد: تولید این برنامه در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد یافت و در صددیم برنامه خبری استودیو هلال نیز به صورت یک یا ۲ نوبت در هفته تولید و از شبکه بین‌المللی خبر پخش شود.

وی درباره تاثیر رادیو بر یادگیری مخاطب، یادآور شد: یادگیری با شنیدن بیشتر محقق می‌شود و لذا لازم است در این زمینه نیز هلال احمر وارد عمل شده و پیام‌های امدادی خود را از طریق رادیو به مخاطبان ارائه دهد.

ضیائی با تاکید بر این که می توان با برگزاری جلسات مشترک به ایده های ناب در زمینه های مختلف آموزش و یادگیری رسید، به آمار بالای مرگ و میر در تصادفات جاده‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه تصادفات جاده‌ای عامل دوم مرگ و میر در کشور است و لذا فرهنگ‌سازی برای کاهش تلفات جاده‌ای از جمله وظایف هلال‌احمر به شمار می آید و باید برای تحقق آن تلاش کرد.

وی در پایان از تمامی مدیران و دست اندرکاران تولید برنامه های هلال‌احمر در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد.