از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در کشور رونمایی شد

رونمایی از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در دانشگاه شهید بهشتی
۱۳۹۳/۰۳/۱۳
اصلی ترین نیاز در حوزه خدمات پس از فروش توسعه دانش کاربردی در این حوزه است
۱۳۹۳/۰۳/۱۳

saber emami garanti (1)

با حضور نویسندگان کتاب و جمعی از اهالی عرصه خدمات پس از فروش از نخستین کتاب دانشگاهی مرتبط با موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس کتاب “مدیریت خدمات پس از فروش” که تالیف مشترک سید صابر امامی و محمد ذاکری است و با تلاش جهاد دانشگاهی منتشر شده است صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی تهران رونمایی شد.

بنابراین گزارش در این مراسم رونمایی علاوه بر هامون شریفی، مدیر تولید و توزیع کتاب سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی، حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران،نظر علی حاجی پاشا معاون سازمان تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است کتاب مذکور در ده فصل و ۱۳۶ صفحه با قیمت ۶۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.